При мен тече от към скоростната кутия и си личи. Той казва, че е сухо там.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Няма ми го маслото!!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеАз имам катализатор да....и точно тук ме съмнява че това е причината за да не виждам пушилките....и колата си е направо бъгава....166 2.4JTD-00г.
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениесемеринг сигурноsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеНе каза че е бъгава. Има едно пласмасово съединение с утайник от филтъра до турбото там гледа ли?
Май ще трябва да се ходи в бокса,и на канала да се гледа....деееба...
Comment
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеНе каза че е бъгава. Има едно пласмасово съединение с утайник от филтъра до турбото там гледа ли?
---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеИма познал участник
Comment
-
Семеринга на вала.
Да казах че не е омаслено никъде,освен целият под на автомобила.Това се видя като легнах под задното окачване.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПонякога лошо работещ възвратен клапан на маслен филтър може да доведе до различни показания на щеката (+ - 0,5 литра). Но при количеството за което говори колегата, едва ли в това ще е причината.
Comment
-
намира се в масления филтър, възвр. клапан
---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------
[QUOTE=trop4i;1161567]Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеПосоката на въздуха е от филтъра към турбото. Как би се движило маслото с/у въздушния поток?
Виждал съм свалени и там има масло-малко но има. Този утайник според теб за какво е?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщениеА със сигорност ли щеката е показвала вярно защото повечето случаи се омаслява на много места със масло и сега да се отаило и да показва реално
Comment
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеХм...възвратен клапан ?...къде се намира?....да не се окаже че е това е проблема...щото няма логока..единя ден да е там маслото на макс..на другия ден да е на минимума....и да съм си го забил хептен повече като съм налял още масло...баси...
Когато този клапан не затвори, количеството от магистралата се стича в картера и вдига нивото. Друг път, когато затвори нормално, в картера липсва въпросното количество и така нивото е различно.
Клапанът не се ремонтира. Просто се сменя филтъра.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакто каза лорда, намира се в самия маслен филтър. Предназначението му е да пропуска маслото само в една посока отдолу нагоре. Когато загасиш двигателя този клапан трябва да затвори за да не позволи на маслото от магистралата да се върне в картера и при следващото палене детайлите, които трябва да се мажат да останат без мазане докато помпата качи масло от картера.
Когато този клапан не затвори, количеството от магистралата се стича в картера и вдига нивото. Друг път, когато затвори нормално, в картера липсва въпросното количество и така нивото е различно.
Клапанът не се ремонтира. Просто се сменя филтъра.
Comment
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеА ха...По този повод ще допълна нещо което се сетих.При първата проверка днес маслото беше на минимум....След това запалих колата за около 20 сек и я изгасих....след около 15 мин проверих маслото...е тогава вече щеката беше суха...все едно няма масло в двигателя.....Да имам ли съмнения за тоя клапан...??
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment